Kızımla Aktiviteler - 2 - Çiçek Ağacı

Ülke genelinde yaygın olan virüsten nasibimizi alıp, iyileşeli neredeyse 2 ay oldu... 

Anne - kız iğneler, muayeneler, acil servisler, serumlar... 
Allah kimseye göstermesin... Çok zordu... 

Tek başına kızım hastalanmış olsaydı daha çabuk toparlardım onu... 
Aynı anda hasta olunca yavrucağım da kolay toparlanamadı... Dilinden anlayan bir ben olunca yeme bozukluğu, kilo kaybı yaşadık... Korkunç günlerdi... Allah beterinden korusun, herkes için diliyorum...

İyileştikten sonra eski gücüne ve enerjisine kavuştuğu için yerinde durmuyordu... Okula gidiyor olmanın alışkanlığı ile sürekli bir şeyler yapmak istedi... Dışarı çıkartsam hava soğuk, Avmler zaten mikrop yuvası, sağlıklı havalandırma mümkün değil... 

Ne yapsak diye düşünürken; çok sıkıldığı ve benimde tıkandığım anlarda kurtarıcı oldu bu aktivite... 


Malzemelerimiz...

Bir kaç renk elişi kağıdı... 
Tutkal... (Prit)
Kendir İpi... 
Karton kağıt...


Kendir ipini ağacın dalları gibi görünsün diye ben yapıştırdım, eline tutkal bulaşmasın diye... Çok titiz olduğu için eli azıcık kirlense hemen yıkamaya koşuyor... 


Şekilli delgeçle istediği renklerde istediği kadar şekil çıkartmasını istedim... Kendi seçimleri olsun...

Çiçek şekillerinin arkasına tutkal sürdüm kızım istediği yere yapıştırdı...
Evinizde Prit varsa çocuğunuzun sürmesine müsaade edebilirsiniz... 


Rengarenk bir ağacımız oldu... 
Biz çok beğendik ve eğlendik... 

Biz bu ağaca çiçek ağacı dedik... Tabi Benancığım kabul etmedi, 
O "Anne çiçek ağacı olmaz! Elma ağacı olur." dedi... 
Bende hayal gücünü kullanması gerektiğini söyledim durdum... ;)

Çocuğunuzla renkli, eğlenceli, mutlu günler diliyorum...

Sevgiler,
Gizem S.

Yorumlar