Gratisten Eli Boş Çıkabilen Var Mı?! :)

Ankara'dayken Eylül ayının 10'u olduğu zaman üşümeye başlardık...

İstanbul'da Ankara'ya nazaran mevsim geçişleri daha hafif oluyor...

7 yıldır İstanbul'da yaşıyorum... İlk zamanlar havasına asla alışamayacağımı düşünürdüm... Aman Allah'ım ne soğuktu; Ankara'nın kuru ayazından sonra İstanbul'un nemli soğuğu tir tir titretmişti... Zamanla havası, insanları, kalabalığı, trafiği, güzelliği, boğazı derken her şeyine alışı verdim...

Önceki yıllara nazaran geçen kış cildim inanılmaz kurudu... Blog tavsiyeleriyle adını duyup aldığım Bebak Acıbadem Sütünü kullandım... Nemlendirme konusunda gayet başarılı, birçok blogger gibi bu kışta kullanacağım... Hem tam hem çanta boyundan attım sepete... 
Bu arada kremlerin logoları farklıymış fotoğraflarken fark ettim...





Eller ve vücut ok!

Yüzüm içinde bir çözüm bulmam gerekliydi... Hem bütçemi zorlamayacak, hemde nem ve canlılık sağlayacak bir krem; Garnier Skin Naturals - Nem Dengesi reyon görevlisi tavsiyesi ile aldığım ilk nemlendirici krem olma unvanını kazandı :) Başarısını deneyip göreceğim, Gratiste denediğimde fresh kokusunu beğendiğimi söyleyebilirim...



Nemlendirmeden önce temizlik şart! Her gün makyaj yapan biri değilim. Buna rağmen siyah noktalardan muzdaribim... Son zamanlarda Garnier Saf ve Temiz 3'lü etki cilt bakım ürününü kullandım... Buradan okuyabilirsiniz... Bu defa ki alış verişimde Loreal'in Pure Zone Arındırıcı Jelini sadece Cleanpadi merak ettiğim için sepetime attım... Bu üründe deneyip, başarısı test edileceklerden...



Daha önce yazmış mıydım hatırlamıyorum... Maalesef kış aylarında çok su içen biri değilim... Hal boyle olunca eller, cilt ve dudaklar falzasıyla kuruyor... Bloggerlar arasında Maybelline Baby Lips,'in adını çok duyduğum için merakla aldım... Etiketi oldukça iddialı, ihtiyacım nemlendirme olduğu için Hydrate renksiz balmı tercih ettim...



Nemli hava, yeteri kadar havalandırılmamış ortamlar, balık istifi toplu taşıma araçları vs. 
İnsanlara deodorant kullanmanın çok zahtmetli ve pahalı bir şey olmadığını anlatmak gerek!
Rebul lavanta kolonyası çantanın bir kenarında durmalıydı ve asla kullanmaktan bıkmayacağım Rexona Musk pudrasız deodorant... Shower Clean denemek için sepete atılanlardan...



Son olarak NK Longer Nails - Hızlı Tırnak Uzatıcı'yı buldum... Bir uzayıp, bir kırılan tırnaklarım belki kendine gelir umuduyla aldım... Düzenli kullanmayı becerirsem etkisini sizile de paylaşmak istiyorum...



Bu arada unutmadan Gratis'e girip eli boş çıkanı dövüyorlarmış ;)

Sevgiler,
Gizem S.


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...