Kocaman Bir Alkış, Hoşgeldin Daren...


Eylül ayını nasıl sabırsızlıkla beklediğimi burada bahsetmiştim... Güzel Oya için yaptığım hediyeyi de...

Şimdi sıra ailemizin yeni üyesi yakışıklı mı yakışıklı Daren bebişin hediyesine geldi...
Hastahane odası süslemelerini görünce bayıldım, bayıldım... Oda süslemelerini Kuzenimizin yakın arkadaşı hazırlamış...

Zaten birazda oda süslemesinden esinlendim diyebilirim...


Kullandığım kumaş, kumaşçılarda namazlık etamin olarak geçiyor, onlardan aldım...

İşlemesini de tahmin edersiniz ki internet denizini kullandım diyebilirim...
Sonuçta ortaya bu güzel hediye çıktı...



Çerçevesini nasıl yapacağım konusunda çok düşündüm... Hazır çerçeve alsam içine uymayacak, ahşap kesim yaptırsam, boyaması, verniklemesi uzun sürecekti.. İnstagramda bu tarz panolar yapan bir arkadaşıma sordum.. Sorduğun soruları cevapsız bırakanlar gibi davranmadı, çok kısa sürede yardım etti ve onun sayesinde bu güzel çerçeveyi yaptırabildim...



Hoş geldin Minik Mucize Daren;

Hayat merhaba dediğin gün, Annen ve baban ile birlikte bizde havalara uçtuk... Sağlık ve başarı dolu bir hayatının olmasını dilerim... Öyle bir evlat ol ki, hayatın boyunca yaptıkların ailene ve çevrene gurur versin... mutluluk peşini bırakmasın...

Seninde Darenciğim;
Daha çok düşünen, daha çok üreten bir neslin üyesi olmanı dilerim...

İyi ki geldin, Hoş geldin...

Yorumlar