Sweet Snuggles Balm - Watsons


Benim gibi Gratis ve Watsons mağazalarının kasaya yakın yerlere yerleştirdikleri özgün ürünlere takılı kalanlardan mısınız?!


Bir süre önce aldığım Sweet Snuggles 3'lü dudak balsamı kullanmaya yeni başladım...

Çok şekerli olmayan vanilya kokusunu seviyorsanız bu lipbalm tam size göre diyebilirim...

Kokusu, bana mutluluk ve hafiflik hissi veriyor, güne daha ağırdan tadını alarak başlıyorum sanki...



Dudaklarımda ağırlık yapmadı, bir süre sonra dudak iç kısımlarında birikme olduğu için çok sık kullanmıyorum... Şekerli bir kokusu olduğu halde tatsız... Sürekli dudaklarınızı yemeyeksiniz o kesin :)

Hoşlanmadığım tek yanı el ile kullanımı, ki bakterilerin ürüne bulaşmasını kimse istemez... Bu durumu çözmek içinde ruj aplikatörü işe yarayacaktır...



Pakette 10gr'lık 3 adet lipbalm var... Tek başıma bu kadar balmı bitiremem... Balm kolleksiyonum var diyebilecek kadar çok çeşitli lipbalmlara sahibim...



Lip balmları dudak dışında da kullanabilirsiniz...

Malum kış geldi, sizde benim gibi çabuk hasta olanlardan mısınız?!
Burnunuz hemen kızarır ve  çevresi mendille silmekten tahriş olur mu?!
Balm imdadınıza yetişiyor; kabuklanmış burun çevrenize bir kaç gün uyguladıktan sonra, kabuklanmanın kaybolduğunu görebilirsiniz...

Renksiz balmlardan sıkıldınız, en sevdiğiniz ruj da bitmek üzere...
Balmı ve rujunuzun kalan kısmını mum ile eritip, balm kutusuna döktüğünüde rujunuzun renginde dudak bakımı yapmış olacaksınız...

Kuruyan topuklar, dirsekler ve diz kapakları içinde lip balmı rahatça kullanabilirsiniz...

İlla kullanılmalı diye bir iddiam yok, ama elinizin altında nemlendirici yoksa acil çözüme ihtiyacınız varsa neden denemeyelim ki?!

Siz de fikirlerinizi paylaşırsanız, bilmediğim başka şeyler öğrenmiş olurum bende...

Sevgiler,
Gizem S.





Yorumlar