TRND ile Bephantol Cilt Bakım Kremi...



TRND Ağustos - Eylül ayıları projesi Bepanthol Cilt Bakım Kremiydi... Bu proje için Türkiye çapında 1000 Trndci seçildi. Kendimin o 1000 Trndciden biri olacağı hiç aklıma gelmemişti... Çünkü yeni bebeğimle iki çocuklu hayata alışmaya çalışırken, ani bir kararla ev taşıma işine de girişmiştik... Bu kadar buhranlı günlerin içinde TRND proje paketi geldiği için hem harika bir sürpriz hemde ürün deneyimimi aktarmam uzun sürdü...

TRND nedir diyorsanız;

Avrupa'nın en büyük katılımcı pazarlama topluluğu...TRND projesine seçilirseniz, size tanıtım amaçlı ürünler gönderiliyor. Ürünü ve bilgi kitapçığını çevrenizle paylaşıp daha sonra ürün hakkında deneyimlerini sizinle paylaşmalarını istiyorsunuz...



Proje paketi bir büyük boy Bepanthol Cilt Bakım Kremi ve çevremizle paylaşmak için de 40 adet deneme boy krem içeriyor.

Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu ile 2009 yılında kızıma hamileyken tanıştım... Hızla büyüyen göbüşün oluşturacağı çatlakları engellemek için kullanmıştım... Doktorum tavsiyesiyle almış ve çok memnun kalmıştım...

Her kış kuruyan cildime tabiri caizse ilaç gibi gelmişti...

Markayı tanıdığım ve ürünlerine güvendiğimden ikinci bebeğim içinde Bepanthol Baby Ektra Koruma Zeytinyağlı Pişik Kremini çekinmeden ve başka arayışa girmeden kullandım...



Cilt bakım kremini de hem ben hem çevrem severek kullandık...

Bepanthol Cilt Bakım Kreminin özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse;

Provitamin B5 içeridiği için, cildi nemlendirerek besliyor ve koruyor... Ayrıca deride lipid üretimini arttırıyor ve cilt dokusunun yenilenmesini sağlıyor. Uygulaması oldukça pratik olan Bepathol Cilt Bakım Kremin en sevdiğim yanı koruyucu, parfüm ve renklendirici gibi cildi tahriş eden maddeler içermiyor olmasıydı... Su bazlı yapısı sayesinde kolaylıkla sürülüp, hızlıca emiliyor.

Bepanthol Cilt Bakım Kreminin 3,5 grlık deneme boyunun dağıttığım kişilerden olumsuz bir dönüş almadım... Su bazlı olduğu ve cildinizde hızlı emildiği için güneş sonrası bakım için çok ideal... Kullananlar ciltlerinin pamuk gibi olduğundan bahsettiler ki kullanım sonrası aynı hissiyatı bende yaşadım... Ürünün çantada da rahatlıkla taşınabilecek boyutunun yapılmamış olmasını Trnd blog yorumlarında okudum... Fakat 30gr'lık Bepanthol Cilt Bakım Kreminin çantada kolaylıkla taşınabileceğini düşünüyorum... Biz kadınlar her an her yerde bakıma ihtiyaç duyabiliyoruz...



Cilt bakımınızı yapabilmeniz için öyle çok para harcamanıza da gerek yok;
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 100 gr'lık ürün; 24,90 Tl iken, Bepanthol Cilt Bakım Kremi 30 gr'lık ürün 9,90Tl ile satışta... 

Mevsim sonbahara dönmüş ve bir haftada kış gelmişken, doya doya Bepanthol Cilt Bakım Kremi kullanma zamanı gelmiş demektir...

Sevgiler.
Gizem S.











Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız, düşünceleriniz benim için çok önemli...
Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim...