Avon Kids, Hello Kitty Detangling Spray...

Belli dönemlerde Avon Temsilciliği yapıyorum... Düzenli yapamayışımın sebebi, sadece kendi ihtiyaçlarımı karşılayabilmek...

Yeni yazmaya başladığım zamanlarda, kızım 3 yaşındaydı ve saç yapısı karışık kıvırcıktı... Burada Süslü Minik başlığında yazmıştım... İlk saç kesiminden sonra o güzelim bukleler maalesef kayboldu.

6 yaşının vermiş olduğu algılarla ve seçicilikle kendi beğenilerini ifade ediyor... Artık benim seçtiklerim hoşuna gitmiyorsa açık açık söylüyor... Avon katalogunu gördüğünde hoş bir eda ile sayfaları çevirmesine bayılıyorum... Canlı renkler hoşuna gidiyor olmalı diye düşünürken, kendine uygun olacağını düşündü şeyleri bana sormaya başladı...

Yine bir gün Avon katalogunu incelerken üzerindeki resim ile birlikte pembe olması dikkatini çekti ve Hello Kitty Detangling Spreyi gösterdi... Bende alarak hoşuna gideceğini düşündüğüm bir sürpriz yaptım... Saçlarını kestirdiğime her anne gibi bende pişman olsam da kendine özen gösteriyor olması hoşuma gidiyor...



Kullanımı;
Nemli yada kuru saça, uçlarına sıkarak kullanılıyor... Rahat taranması için saça hafifçe yedirmek gerekiyor... Sonrasında saçlar yumuşacık taranıyor, şeker gibi kokuyor ve pırıl pırıl parlıyor...

Hoşlanmadığım tek yanı göz yakmayan bir ürün değil... O nedenle çocuklarda çok gençlere daha uygun bir ürün olduğunu düşünüyor ve onlara tavsiye ediyorum...


Yorumlar