#PınarLabneli Lezzetler; Dereotlu Aperitif...

Pınar Labnenin her şeye yakışır tadını sevdim...
Reçel, marmelat gibi tatlıların yanında da, çorba, makarna ve aperitiflerin yanında da çok güzel gidiyor...

İki aylık sürenin neredeyse bir ayını geride bıraktık bile, bense bu kampanyaya deneyebildiğim kadar çok #pınarlabneli lezzetler deneyeceğim diyerek başlamıştım... ki biz farklı tatları denemeye pek hazır değiliz... O nedenle sevdiğimiz tatları Pınar Labneyle yapmaya başladım...



Pınar Labneyi dereotu ile karıştırdım, kızarmış ekmeklerin üzerine sürerek servis yaptım... Tabiri caiz ise kapış kapış yendi... Biraz ön yargılıydım, bu kadar beğenileceğini pek tahmin etmemiştim...




Pınar Labnenin en çok her şeye uyumlu tadı beni etkiledi... Tatlıların aromasını bozmuyor, tuzlularla efsane oluyor... Her zaman tercih ettiğim markadan vazgeçirdi...

Kampanya boyunca bakalım daha ne değişik tatlarla karşılaşacağım...


Yorumlar